My song to you all

0kommentarer

Helgen skulle ju inte gå fort, fan då. Åkte med Fanny till Ludde igår, lyssnade på orup påvägen dit, det är illa. Där va Ludde,Jocke,Fredrik och Casper. Vi gjorde inte så myckeet, gick in i huset och skulle göra mat. Casper tog fram kyckling och det skulle ta över en timma att göra. Vi kollade på Scrubs så länge och sen gjorde vi nå stripsaktigt. Dom lyckades bra med maten, fast vågade inte äta kycklingen. Det var lika bra att jag inte gjorde de för den var slut på två sekunder. Gjorde inget speciellt, Casper och Fredrik basta sen helt plötsligt åkte dom hem. Vi började kolla på Harry potter men efter ett tag gick vi in och åt glass. Fortsatte kolla på filmen och jag typ somna och vakna och somna och vakna och somna. Sen väckte Jocke mig KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN. När han väl hade väckt mig för att han var vaken så somnade han, snällt. Vaknade igen klockan ett men jag somnade om till klockan två. Åt frukost typ tre, åkte hem vid fem. Hela min dag försvann ju, faaaan dåååå. Men det känns som att jag har sovit i 98455 år, rätt utvilad. Ska äta goood mat nu sen ska jag vänta på att solsidan ska börja.

Kommentera

Publiceras ej