I'm fucking number one

0kommentarer

Mötte Fiia och Fanny vid lidl sen gick vi på bio. Kom in när den hade börjat så såg inte ett skit vart jag gick, men sen såg vi Ludde, Jocke, Fredrik och Casper. Kollade på nån film. Själva filmen va inte så bra men vissa små saker va så jävla roliga. Efter filmen gick jag lite med Fiia sen hem. Va helt öde i hallsta när jag gick där. Kom hem och poppade popcorn och kollade på solsidan med mamma. Åt ingen mat på kvällen och de gjorde jag inte igår heller, får ju värsta skuldkänslor, ÅÅÅHHHH. Får skylla mig själv. Ska gå in på mitt rum och kolla på The hills. Ska upp svin tidigt imorn och åka till stan och sitta hos frisören i flera jävla timmar. De är det värt.
Bild på tessi,mig,sandra,fanny,fiia och felicia tagen av melinda när vi va coola
vid tågstationen i lördags.

Kommentera

Publiceras ej