I was born to get wild

0kommentarer

Gick upp rätt tidigt idag. Fick skit ont i magen kunde knappt gå men jag evisades med att åka iallafall så tog en ipren så de blev bättre på vägen. Hade en annan frisör idag, första gången på 10 år. Men jag blev jätte nöjd, utväxten är borta. Är aningen blondare och har kortar hår. Det sved verkligen när hon klippte de slitna. Jag skoja bara, det växer ut på no time. Ser lite ut som att jag har peruk, lite Hannah Montana eller? Nej men jag är seriöst nöjd. Gick till gina för att kolla om den blåa jackan va snyggare än min men de va den inte, annars hade jag bytt, hehe. Gick och åt på  de där Jensen resturangen, de va asgott fast de tog långt tid att få mat. Gick efteråt och köpte en bok, konstigt, jag vet. Det blev Ego boost, den verkar väll bra. Köpte en tröja på hm och ett par örhängen och två nagellack, har det rosa nu. Köpte med mig en sallad hem som jag ska äta ikväll. Det blir kanske att åka till berg också, fast jag vet inte.

Kommentera

Publiceras ej