I got nothing

0kommentarer

Skönt med lördag, fast känner mig sjukt trött. Måste bara säga att jag hade en kul dröm om att jag och alla mina kompisar åkte till alperna tillsammans och bodde i stuga och åkte skidor. Aja, igår åkte jag till Martina och där var det lite folk. Medans jag,Ida och Sandra mötta Melinda så lagade dom andra tacos så då åt vi det när vi kom tillbaka. Efter ett tag tog vi allt och gick till ica och köpte sprite och hildas blåbär, haha. Gick till Martinas mamma och var där. Sen kom det massa folk och sånt. Körde ölspelet för första gången, det va ju kul. Fast körde inte med öl. Sen körde vi nåt annat också och jag klarade det en gång, stolt jag blev. Hade skit kul hos Martina iallafall. Kom hem vid typ tolv och typ ramla ihop innan jag hann till sängen typ. Vaknade rätt tidigt och har bara legat död på soffan, åt inte frukost så har nyss ätit en hel mentosrulle. Har övertalat pappa att vi ska äta tacos, det slutar liksom aldrig vara gott.

haha, våra drickor och allt innan alla kom

Kommentera

Publiceras ej