I am still alive

0kommentarer

Skön söndag måste jag säga. Vaknade vid tio och va fortfarande trött. Satt på datorn och då vaknade Fanny också. Vi skulle äta frukost men då va Stefan och Veronica här tydligen så vi smög med fukosten till mitt rum. Sen åkte Fanny hem och så.  Satt mig i köket och Stefan och Veronica och sen blev det lasagne och dom stannade kvar och åt. Sen bakade jag cupcakes och jag lyckades bättre än förra gången. Sen kom Jennie,Rickard och Julia också. Julia är så jävla söt, undrar hur hon kommer bli när hon blir stor. Hennes mamma, asså min kusin är ju bara 20 år och fortfarande skit kul. Hon får det säkert bra. Moster kom också, och Robin och Johanna. Alla älskade mina cupcakes, blev jätte glad. Fick lära mig hur jag bränner ner låtar och fiilmer ner till en skiva, det är bra. Alla åkte typ nyss så jag sitter här i köket och lyssnar på musik, älskar the script. Ikväll blir det att vara hemma och äta tacos och kolla på solsidan. DET ÄR SÅ BRA!

Kommentera

Publiceras ej