I am going to spend it

1kommentarer

Fyfan vad kallt det är, både ute och inne. Igår va jag i Västerås och dansade som vanligt då. Körde sjukt mycket med benen och fyfan vad ont det gjorde. Idag har jag varit i skolan hela dagen, på håltimman gick vi och köpte godis. På idrotten skulle vissa göra beep test eller vad det heter, fast jag hade redan gjort det. Men jag tänkte springa några nivåer bara för att göra nånting och helt plötsligt var jag två nivåer över det jag fick förra gången. Sen hade vi no och vi satt bara och pratade som vanligt. När vi hade slutat åkte jag,Martina,Felicia och Sandra hem till Martina och va där. Vi gjorde strips, eller Martina gjorde. Gick ut en stund och Martina va skit kul, åkte hem vid halv sex typ. Ska tända brasan nu, eller säger man så om den går på olja?

1 kommentarer

martina

17 Feb 2011 21:45

fräsch bild

Kommentera

Publiceras ej