How could you be so heartless?

0kommentarer

Har inte tänkt på att det bara är måndag. Gick upp halv sju och år frukost på fem minuter typ. Kollade mig i spegeln och var nära på att klippa av mig håret. Fixade mig och satt vid datorn. När jag skulle gå och sätta på mössa på huvudet så kom jag på att jag glömde den hos Ludde. Fick sätta upp det i fläta, obekvämt. Lyssnade på musik hela dagen i skolan, så jävla skönt det va. Gick runt i min egna värld och sjöng, alla bara pratade och jag bara nickade och hörde inte ett skit. Va inte med på idrotten, för jag orkade inte byta om. Gick och köpte choklad och cola för min kära vänner äter inte frukost. Kul att höra att dom är hungriga hela tiden NOT.  Maria våran lärare har kommit tillbaka också, äntligen. På svenskan lyssnade jag bara på musik för jag hatar våran lärare. Den andra gruppen var jätte duktiga och var klara med sitt manus. Men såklart fick dom skit för det. Då blev ja arg som inte är i deras grupp. På franskan hade vi Rickard, han börjar gilla oss. Han srattar åt vad vi säger och vi får sluta tidigare. När jag kom hem landade jag i min säng och somnade. Vaknade och åt hamburgare och duscha. Ska kolla lite bloggar sen ska jag somna.

Kommentera

Publiceras ej