how can i move when I’m still in love with you?

1kommentarer

Här kommer ett tråkigt inlägg, är trött på allt just nu. Vad är det som händer? Är det inte tillräckligt jobbigt att vara fjorton redan?! Kan världen bara låta mig vara?! Allt är så jobbigt, och ändå har jag det inte värst. Just nu slår jag på allt för minsta lilla, gjorde nyss sönder en stackars glasljustake. Idag vet jag verkligen inte vad det är med mig. Allt blev så konstigt ibland, allt blev helt stört. Som när jag satt i skolan och bara kollade på mitt papper, jag visste vad jag skulle skriva, men jag kunde inte. Jag visste vad jag skulle göra men inte hur. På engelskan behövde jag hjälp med nästan varenda ord, allt blev helt fel när jag försökte. När jag kom hem så va Julia här så då blev jag glad. Fast hon åkte nästan direkt så jag har bara gjort ingenting. Jag är så ledsen, kan någon hjälpa mig?

1 kommentarer

martina

03 Feb 2011 21:45

bambiiii du vet att jag inte gillar när du är besviken:(

Kommentera

Publiceras ej