Hello out there

0kommentarer

Jag vet inte vad jag ska skriva...är så trött. Kan skriva lite om min fredag kväll som var fett chill. Gick till Sandra och Hampus vid sex, vi kolla typ på tv. De va nån jätte dålig film som var helt overklig och sämst. Efter ett tag satt vi helt inne i filmen och så. Vid halv åtta kanske så gick jag och Sandra mot maistro, ända från duvhällarna gick vi. Fick stanna vid solariumsaket för Sandra var så jävla kissnödig. När vi kom till maistro va Martina,Tessi och Felicia där. Jocke kom också och vi satt och pratade en stund. Gick in på ica för jag var sugen på godis, hade inte ätit nånting på kvällen ju. Dom andra gick och jag och Jocke gick runt på ica. Köpte mig en fet godispåse för hela 43 kronor. Ludde och Fredrik kom också då gick vi mot coop till dom andra. Jag,Tessi,Sandra,Felicia och Martina åkte hem till Tessi med godis och cola. Va där och skrattade hela tiden typ. Gick och mötte Hampus och Toni också. Vi satt vid Tessis dator och kollade på gamla bilder, det är alltid lika roligt. Martina blev typ sjuk, hon blev typ helt cp. Va så jävla trött så åkte hem och bestämde mig för att sova direkt. Men va tvungen att sätta mig vid datorn och så kom pappa in med ostbågar och cola också. Mår lite illa nu, har ätit godis och ostbågar istället för mat. De kan inte va bra.....

Kommentera

Publiceras ej