Count on me like 1,2,3

0kommentarer

Jag bara älskar onsdagar. Vaknade idag och det va sol ute, så skönt på morgonen. Åt megafrukost och satt mig vid datan. Hade franska på morgonen, skickade ett mejl till våran rektot Göran. Om allt går bra så åker vi till paris i nian. Sen hade vi engelska och vi fick nya platser. Jag fick sitta bredvid Sandra och jag blev jätteglad, våra lärare litar på oss!! På håltimman gick jag hem och gjorde hamurgare och kollade på Titanic. Fick sminka mig innan jag gick eftersom filmen va så sorglig. Pressade också i mig tre muffins, trodde seriöst jag skulle spy..men det va värt de. När jag kom tillbaka va det no, kul igen. Det är ingen konfirmation idag tror jag, orkar ändå inte gå. Ska ta och äta nånting sen blir det att tagga till dansen ikväll! Kommer göra bort mig enormt eftersom jag missade hela förra gången.

Kommentera

Publiceras ej