Big girls don't cry

0kommentarer

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Jag är det och det vet jag, fast nu känner jag mig olycklig
3. Är du uttråkad? Ja
4. Är du ledsen? Ibland
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Såklart
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig vart gifta

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nej
2. Har du nånsin blivit sårad? Ohja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Såklart
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Miljoner gånger, är sjukt feg faktiskt
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Hm, inte en kyss tror jag..
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja
7. Är du kär? Vet inte
8. Vill du gifta dig i framtiden? Vet inte

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Utekväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Både och
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ohja
4. Hoppat Bungee Jump?  Inte än
5. Ljugit för någon du tycker om? Jadå
6. Ätit en hel tårta? Nej, en halv 
7. Gjort bort dig offentligt? Inget jätte jobbigt tror jag 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej, dom är väll ex av en anledning?
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej
10. Velat försvinna? Jajajaja! 

skit
Vad såg du på tv sist? Top model
Vems blogg läste du sist? http://kanal5.se/andreaswijk
Vad åt du sist? Polly
Vem pratade du med sist? Fanny, på msn asså
Vem ringde du sist? Mammi
Vem messade du sist? Felicia
Vad läste du sist för "bok"? Elsas värld 
Vem pussade du sist? Sandra
Vem kramde du sist? Fiia tror jag
Vem bjöd du sist på något? Muffins till Robin 
Vad köpte du sist? hm, kebab

Kommentera

Publiceras ej