Beautiful things never last

0kommentarer

Trodde jag skulle till skolan men de va ingen klocka som ringde. Hade ändå inte klarat de, osäker på om jag kan gå till skolan imorn. Har bestämt mig för att gå på fredag iallafall. Insåg nyss att snart är det sportlov, fan va skönt det känns. På söndag blir det kanske att åka in till örebro och hälsa på farfar. Har inget emot att åka dit eftersom vi ska typ bara gå på stan. Försöker spara pengar till mobil men på söndag tänkte jag köpa jacka,skor och ett par byxor, då försvinner en del pengar även om jag inte betalar allt. Men jag har nog pengar så det räcker till mobil iallafall, jag fyller ju år snart. Mobil är inte det viktigaste men nu när jag har börjat spara kan jag inte bara sluta, de känns så värdelöst. Kan faktiskt inte fatta hur jag kan ha så mycket pengar, jag har varit sjukt duktig som sparat nästan allt. Har 1300 kr nu och på söndag kommer mina 800 kr in på kortet också. Gud vad jag låter bortskämd, eller kanske inte, jag sparar och köper för egna pengar. Fast på måndag ska jag slinga och klippa håret, och de betalar mamma. Fast jag råkar veta att jag är inte den enda som får sånt ibland så de är inte heller så bortskämd. De börjar verkligen märkas att jag inte klippt mig på ett tag, de ser jätte slitet ut, men tänker inte klippa bort de för det!

De börjar märkas att jag har varit hemma också eftersom jag skriver så mycet ointressant. Har varit hemma igår och idag och har kollat på TVÅ hela säsonger av How I met you mother. Det är så bra. Har också kollat på Life as we know it och den filmen va också bra. Nu ska jag kolla på Valentines day, sjuuukt länge sen jag kollade på den. Puss på alla losers som läste allt ;*

Kommentera

Publiceras ej