Baby stay with me

1kommentarer

Dagen igår gick fort, när jag hade no så hade vi vikarie så det blev att sitta och prata i en timma istället. Efter det satt jag och Moa kvar i skolan med några en stund. Moa åkte lite skteboard, eller åkte gjorde hon inte men hon gjorde nånting iallafall. Sen gick vi till coop och fixa praoplatsen men hon tjejen var inte där. Så vi köpte polly och gick till konfirmationen de va kul där. Vi skulle måla en plats där allt känns bra eller nåt. Jag ritade mina kompisar, fast dom var streckgubbar. Fanny mobba dom, fast hon insåg nog inte att en av dom fula gubbarna va hon, hahaha. Efter de gick jag,Fanny och Martina hem till Martina och gjorde hamburgare. Satt och pratade och skrattade, inget ovanligt. Åkte hem typ åtta och åt en pannkaka sen va jag mätt, det är inte bra. Har inte ätit frukost idag, kanske ska göra de? Hinner ändå inte, har suttit vid datorn sen jag vakna. Gjorde något jätte konstigt med mitt hår i sömnen inatt, bäst att fixa det.

Moa igår

1 kommentarer

moa

03 Feb 2011 22:00

omg vilken pudding!!!!!! kan jag få hennes nummer tro??<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej