Baby I am from New York

1kommentarer

Det är fredag, är de bra?! ja...
Känns så jävla bra just nu, fast skolan va skit. Hade träslöjd och gjorde som vanligt inte ett skit. På matten satt vi vid datorn och sen jobbade vi faktiskt lite också. Sen va det tacogratäng och det va faktiskt gott. Sen trodde vi att vi skulle slippa ämnesförsjupning men i sista stund kom KG. Vi satt ändå bara vid datorn, fast min funka typ bara i tio minuter. När vi skulle städa va typ alla svin sura, alla börja typ bråka. Asså våran klass är som en familj, vi har skit kul och ibland bråkar ví typ. Jag fick damp på Samuel när han tog min mobil och läste mina sms. Han får kolla på bilder men han får inte läsa sms, det är hemligt ju. Sen va jag skit arg som jag blir ibland fast Moa bara skrattade så då blev det bra igen. Bilden va ju helt cp, slutade iallafall vid tre. Gick hem i snön. Kom hem och åt godis. Har kollat på gamla skolkataloger och pratat i tellefon med Fanny ett tag. Ska kolla runt lite sen ska jag nog gå och möta Sandra.

HAHAHAHA, ja va nyss skit kul, Sandra ba kom hit. Jag ba nu? Hon ba ja, smsa när du är här. Jag ba det märker du nog....

1 kommentarer

moa

13 Feb 2011 01:01

HEJ FLOTT HÅR<3<33

Kommentera

Publiceras ej