And it goes on and on

0kommentarer

Det känns verkligen att det är lov, de är skönt de. Igår tog de timmar innan jag kunde somna hade så jävla ont i huvudet, vet inte varför, de kanske va en blandning av allt. Somna tillslut och vaknade vid elva idag. Kollade på How I met your mother tills de va mat. Efter de tog jag en lång dusch och nu sitter jag här. En stor godispåse står bredvid mig så ska sätta mig och kolla på massa The hills. Senare blir de nog att träffa Fanny, får se vad vi hittar på. Igår va de plusgrader och de är det idag också verkar de som. Bara för det känns de som att man kan va ute hela dagarna, men riktigt så varmt är det inte. Men igår va de inga problem att vara ute en timma om man hade saker att göra iallafall. Jaja, nu ska jag kolla på The hills♥

Kommentera

Publiceras ej