A million miles away

0kommentarer

Shit vilken jobbig måndag. Gick upp imorse utan röst. De är konstig att man vill vara hemma när man är frisk och alla tvingar en till skolan. Sen idag va jag alldeles föryld men bestämmde mig för att gå till skolan, då frågar alla om jag inte borde vara hemma. De är så drygt. Gick iallafall till skolan, blev helt död efter att ha spelat badminton(?) det är typ lättaste sporten. Fick tillbaka so provet och jag fick VG, är nöjd. På musiken höll ja på att somna för det va så tråkigt och svårt fast man lyssnade. Thomas tror inte att vi bryr oss. Det kan vi lite intressant men jag tror dom flesta lyssnar även om dom är trötta. Men sitta stilla i ett mörkt rum och 40 minuter blir man rätt trött av. På svenskan va de teater, de är så värdelöst. Alla hatar det men våran lärare tror att vi tycker det är jätte kul. Men vi satt ändå och pratade. På franskan va det lugnt som vanligt. Vi ville ha hjälp av Siw med en grej men problemet va att vi inte kunde säga vad de handlade om. Efter skolan åt jag lite sen träffa jag släkten och fick tårta och blablabla, men ska äta nu så hinner inte skrriva mer.
Ingen bild...

Kommentera

Publiceras ej