You can't be worse then the guys I do know

0kommentarer

Idag ska jag verkligen försöka hålla mig sysselsatt! Har nyss käkat lite och när jag har tröttnat att sitta vid datorn ska jag kolla lite på gossip girl. Sen väntar duchen och sen ska jag städa mitt rum, det är så himla nödvändigt för har skjutit upp de där med att städa eftersom de ändå bara skulle bli stökigt till jullafton. Ikväll ska jag spela bingolotto hos Martina så då  sitter jag inte hemma och har tråkigt och går och lägger mig 9 bara för att det ska bli jullafton. Men den riktiga uttråkigheten (säger man så?) kommer imorn när man har ätit den efterlängtade jul frukosten och man sen inte har ett skit att göra förutom att vänta och vänta. Sen när alla väl har kommit så äter man och sen ska man vänta på att alla äter klart och på att tomten ska komma. Shit, jag insåg nyss att jag inte får dela ut paketen imorn, sorgligt. Jag har ju alltid varit yngst på jullafton så när jag slutade bry mig om tomten fick jag dela ut paket och har alltid tyckt att det är så kul men nu måste ju Julia ha tomte. Fast vi hade ju faktiskt det förra året också och Julia va livrädd för tomten, de va roligt.

En bild från förra julafton, Robin var inte rädd för tomten

Kommentera

Publiceras ej