what makes you happy?

0kommentarer

Orkar inte med att jag är sjuk helt seriöst. Gick hem innan matten idag för att jag hade ont i huvudet och när jag kom utanför skolan så fick jag sjuuuuukt ont, trodde jag fick en stroke eller nåt helt seriöst. Pinade mig iallafall och dog. Kommer inte kunna gå till skolan imorn men kan vara riktigt glad att jag inte har några viktiga prov eller inlämningar jag behöver göra. Annars har dagen varit bra. Började med att jag kom till skolan och alla mina kompisar skulle göra prov men sen så hittade jag Felicia som också redan hade gjort provet så vi satte oss och pratade istället för att jobba typ. Sen va de språk och vi gjorde någon dialog som var rätt så enkel. Till lunch var det julbord och till våran stooorraa förvåning fanns det (trumvirvel) JULMUST, vi jublade. MatN va inte den godaste men mysigt var de. Sen hade vi ingen teknik så vi förberedde oss för bilden och jag hann med allt där sen filmade vi. Hoppas jag är frisk tills på fredag för vill simma, hehe och så vill jag ju njuta av heeelgeen.
(brist på bilder som vanligt eftersom min dator är cpcpcpcpcpcpcpcpcpcp men om några veckor ska jag köpa ny dator och den borde funka bättre) Nöj er med min spellista ---->Sveeeenskt

Kommentera

Publiceras ej