utterly awesomeness

0kommentarer

Salut! Gick till skolan idag och hade ''grötlunchmöte'' och de gick bra för fast vi måste börja sju imorn fast vi vet inte om vi ens behöver det men vi fick iallafall sluta elva idag. Gick hem sen kom mamma hem och då fick jag sjukt god mat, kan inte stava de men gott var de iallafall! Tog en dusch med ansiktsmask, skrubb och massa hårinpackningar så nu känner jag mig sjukt ren, riktigt sjukhus ren!! Imorgon börjar äntligen jullovet efter att vi har jobbat från klockan 7, förhoppningsvis slipper vi plocka undan allt efter, har vi tur får vi sitta och äta gröt när dom andra sliter innan vi får betygen, hoppas hoppas. Ska ta lite cola nu, fan jag dricker cola ibland. Ska försöka sluta dricka så mycket....efter nyår..eller nej jag ångra mig, efter jullovet såklart, inget jullov utan onyttigheter!!!

Kommentera

Publiceras ej