Tystas ner

0kommentarer

Nu är jag uttråkad igen, de tog väl sådär fem timmar. Det gick faktiskt sjukt snabbt att städa mitt rum (Läs trycka ner allt i lådor). Har duschat och allt men nu är jag uttråkad igen. Men ska äta typ nu sen kanske Martina kommer förbi innan vi drar och köper onyttigheter och sen blir det bingolotto!! Kollade föresten på min bingolotto tidigare idag och jag fattade inte ett skit men mamma bara lugnt Martina kan nog, alltså hon var helt övertygad att Martina hade typ värsta stenkoll, de va jätte konstigt. Nu när jag ser mig omkring i mitt rum ser de faktiskt inte så städad ut, på sminkbordet lyfte jag bara upp allt, torkade och släppte ner allt igen. Alla kläder som låg i en hög på golvet ligger nu i en hög på stolen, resterande kuddar och sånt ligger på sängen och alla tidningar och grejer ligger under bordet. Då kan man tänka att vi ska ju inte fira jul i mitt rum och det kan trösta för några men i mitt fall så finns det alltid ett tillfälle där nästan alla är i mitt rum, konstigt, ska övervaka de bättre i år. Åh gud nu känner jag att jag måste få åka iväg nu, måste vara kring människor med samma humor som mig. Föööörst maaaat.

Kommentera

Publiceras ej