talk that talk

0kommentarer

Snart slut på helgen men det gör inget för snart är det slut på skolan iallafall. Helgen har hittils varit lyckad. Hade de grymt hos Sofia i fredags, vi pratade mycket som vanligt och kollade på idol, härrrrligt att amanda vann! Igår så var jag på kalas för Julia som fyllde 3 år igår och för Elin och Oskar som fyller år idag och käkade världens godast och finaste tårta. Efter det drog jag hem till Melinda med Tessi, Sofia och Fiia och vi chillade galet. Idag har jag sovit länge och duschat länge och städat och pluggat, duktiga söndag idag. Bakade lite julgodis med mamma också men vi är så dåliga/lata att vi gjorde ischoklad och snöbollar (svin goda) som tog sammanlagt 35 minuter så jag slapp anstränga mig. Snart kommer pappa hem med donken till mig och sen ska jag till Martina och Fanny för att plugga (översättning: låta pluggningen spåra ut till något annat).

Kommentera

Publiceras ej