shake it out!

0kommentarer

Fick reda på att jag ska servera på grötlunchen så slipper noja över vad jag ska ha på mig på grötlunchen. Sa att jag var tvungen att veta idag för jag skulle till stan imorn fast jag ljög, var ju så himla nyfiken!!! Dagen har varit tråkig men helt okej, hade skön no lektion iallafall. Ska plugga lite så jag inte slipper göra så mycket imorn. Vid sju ska jag med Tessí och Felicia till rudbeck och kolla hur det ser ut där tror jag komme välja beteende där som andra valet. Ska inte göra något mer sen fast vi är lediga imorn, ska nog bara njuta. Har massor med godis och chips och cola som jag kan tjocka mig med imorn, och sen fläskfilé till mat!! Funderar på att blir ensamvarg på heltid, det låter bra.

hahahahhaha liteee gammal bild jag hitta!!!

Kommentera

Publiceras ej