like a little girl

0kommentarer

Har tråkigt, typiskt söndag. Sitter här och sjunger till ron pope och jag har ingen att vara social med så bloggen får lida. Fick nyss en sväng av illamående, måste vara lantchipsen, trodde lantchips var nyttigt men det är fan det flottigaste jag har sett. Vägde mig nyss och hade gått upp 1,5 kg sen i fredags, det kan inte stämma! Äh k-bry. Har jobbat lite på min önskelista men jag har ingen fantasi. Får fråga mina kära vänner imorn. Har kommit en litN bit iallafall...
Första säsongen av greek (alltså jag är tv-serie besatt)
Onepiece från stadium (kallas det fortfarande onepiece om det är inte är den äkta?)
Elsas hemlighet (finns två till, dom enda böckerna som är läs bara)
Parfym från Bruno Banani
Ett till par av mina svarta favorit jeans
Presntkort på bik bok och monki
Det var inte mycket att komma med. Man ska ju ha en lååååg önskelista så man vet garanterat att alla julklappar man får kommer från den listan, allt annat är oacceptabelt!!! Önskar mig egenligen en sak till men jag är 99 % säker att min syster redan har köpt det till mig, hihi.

Kommentera

Publiceras ej