Just a beautiful disaster

0kommentarer

Tjockar mig som fan, inget ovanligt. Igår åkte jag in till stan och va tvungen att köpa nånting för monki hade halva priset på allt stickat, love life ibland. Hittade en stickad då, svart med typ guld och silver trådar, grymt nöjd. På kvällen så mötte jag fiia, Melinda och Tessi och jag och Melinda delade på en pizza och det satt fint fast jag hade ätit gränden på dagen och se käkat godis, inte bra de. Vi köpte med oss godis (oops) och traskade hem till moi. Sandra, Ida och Felicia kom också så vi hade myskväll här. Idag så gjorde jag och mamma saffrans muffins och jag gjorde världens godaste glasyr till den, åååhhh vad god den va!! Åkte hem till moster och skulle käka och jag tvingade Jennie göra hennes goda sås, det blev några portioner kan jag lova. Sen blev det saffrans muffins och pepperkaks cheesecake, värsta julmyset ju. Legat halvdöd här hemma efter det och pappa kom nyss hem med chips till mig och så har jag en chokladkaka på det, gud vad jag äter. Skulle passa bra att duscha nu när det bara är skit på tv men jag vill inte lämna mina chips..... Får duscha ikväll och hämta chokladen nu istället.

Kommentera

Publiceras ej