inte långt kvar fan

0kommentarer

Åkte till stan igår och köpt äntligen nya svarta jeans, tyvärr en storlek större en mina älsklingar men de funka ändå. Idag så gick jag till skolan fast jag fortfarande är sjuk så rättade nationella proven och jag va på så himla dåligt humör men det va alla andra också typ så jag stack inte ut om man säger så. Gjorde den där jävla redovisningen sen kom mamma och hämtade mig. Fick kinamat när jag kom hem sen har jag bara kollat på tv och käkat ostbågar. Ska nog ta mig till skolan imorn för börjar 10 och har först so sen lunch sen träslöjd (skönasta lektionen) och sen franska och där ska vi bara fika och ta det chill. Måste tvinga mig till skolan så jag kan tagga att vi slutar på torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej