I'm still alive

0kommentarer

Kan inte fatta att det redan är torsdag och jag kan inte fatta att det redan är första december! Det var verkligen idag jag insåg att det bara är typ tre veckor kvar av skolan! Ååhh, det kändes ju nyss som att det var för mycket tid! Ska plugga arslet av mig in i det sista! Det tar ju tyvärr inte slut där, är nog bäst om man fortsätter plugga arslet av sig resten av sitt liv. Pluggade tyvärr inte så mycket idag. Började dagen med innebandy som var roligare än väntat, hade ingen lust alls att gå till skolan idag. På franskan hade vi KG, mer än så behöver jag inte säga. Håltimman blev längre när våran lärare kom 20 minuter sent. Bara kollat på tv här hemma men snart ska jag laga något av det godaste som finns (förutom tacos, pizza och nästan allt med kött eller kyckling) och det är pasta med min laxsås G U D O M L I G T.

Kommentera

Publiceras ej