If I were a boy

0kommentarer

Pluggade som sagt inte igår, drack istället cola, käka chips och ba hängde. Idag har det varit måndag, helt vanligt. Kollade på världens sämsta julfilm, det roliga va att Sandra, Melinda och Ida ville kolla på den men inte jag och Fiia. Det slutade med att dom andra somnade och jag och Fiia blev helt insatta i slutet, sick shit. På non gjorde jag prov fast sista dagen är på onsdag, det kändes som ett g så nu slipper jag den där skiten!! Fick också tillbaka uppsatsen och jag fick vg, super!! Drog sen till stan och skulle fixa lite grejs. Skulle köpa mina byxor men så fanns inte min storlek!!! :'( va ju så jävla inställd på att dom skulle finnas!! Gick in på rut.m.fl och dom hade massor med snygga svarta jeans och jag provade typ 4958 stycken men inga satt perfekt, alla satt bra men dom måste vara lika bra som dom ja har nu. Provade någon annat och gick in på vero moda för att kolla på ett par med hög midja och dragkedja där bak (skitsnygga) men fan va konstiga dom va. Provade s/m och dom satt perfekt men jag fick fan kämpa med dom över låren och sen fick jag ändå inte igen dragkedjan. Provad m/l som att perfekt i midjan och helt okej vid låren sen ba fladdra dom vid vaderna, börjar undra vafan det är för fel på mina ben. Mamma och Pappa blev trötta på mig (jag blev trött på mig själv) så jag får dras med mina utslitna älskningar på grötlunchen också. Sen köpte jag ögonfransar, kajal och nagellack till grötisen. Gjorde också något som jag ALLTID gör när jag är på erikslund, jag köpte skor!!! Jag är fan störd!!! jag köper skor heeeela tiden!!!! Första gången köpte jag ett par vinterskor som jag gillar, förra gången kunde inte jag låta bli att köpa ett par helt onödiga högklackade skor och idag köpte jag ett till par vinterskor som tröst för jag inte kunde hitta byxor, sick. Är iallafall sjukt nöjd, nu ska jag kolla pan am och keka lite pepperkakor och dricka julmust, TAGGA LUCIA IMORN

Kommentera

Publiceras ej