I see your true colors shining through

0kommentarer

Livet är verkligen på topp just nu. Dagen idag har inte varit något annat än bra, fick till och med kyckling till lunch, KYCKLING FFS, skolan har inte bjudit på de sen typ....aldrig! Ja, de har bara varit bra, dock lite händelselös. Men dom här sista dagarna har verkligen bara gått ut på att gå till skolan och umgås med sin kompisar, inget plugg alls. Slutade tidigare så gick hem och där i brevlådan låg nya veckorevyn och vänta, inte helt fel. Fick lasagne till mat, ingen höjdare men de gör inget för har nyss tryckt i mig lite ost, kex och cola.

 Okej, måste klaga på en sak. Jävla lindboskolan, skolan måste fan få nåt jävla pris för att vara så sjukt oplanerade. Grötlunchen kommer gå helvetet de kan jag lova, ingen som borde vara klart är det och ingen vet vad dom ska göra, hur dom ska göra eller när dom ska göra. Grejen är ju den att (som fanny säger) vi vet inte hur allt ska gå så då börjar vi tänka alla möjliga saker som kan gå fel. Så (arga som vi är) pratar vi med varann och kommer på nåt vänster fram till att vi kommer få va kvar hela kvällen imorn för att fixa allt och att vi kommer antingen ha för mycket tid på torsdag eller för lite, vi är liksom förberedda på att allt ska gå fel. På så sätt kan vi iallafall inte bli förvånade att allt kommer gå fel. Det enda jag vill är att klä upp mig och träffa alla mina uppklädda vänner och ha de sådär mysigt som de brukar va på grötlunchen och bara var glada för att vi snart slutar nian♥ Insåg dock idag att jag gått i skolan 8,5 år och jag har 8,5 år kvar också, men de gör inget. Gud nu måste jag sluta skriva innan jag börjar tänka på att vi faktiskt snart ska sluta nian (snyft och hallelujah). Kan ju avsluta med nånting riktigt bra iallafall....
Amanda Fondell – True Colors
Amanda Fondell – Made Of
Amanda Fondell – Hey Ya
Amanda Fondell – My Man

Kommentera

Publiceras ej