I don't mind if you don't mind

0kommentarer

Nu är min julafton över men de gör inget för ja är sjukt nöjd med mina julklappar. Jag fick....
Zipperall
400 kr på bio
Parfym
Elsas hemlighet
Greek
Dusch grejer
Mössa
Halsduk
Leggins
300 kr
Tror de va allt men självklart har jag glömt något. Ska iallafall till stan imorn och köpa en dator, ska kanske köpa en Vaio men de beror på vad som känns bäst. Har ätit sjukt mycket godis, men ska nog göra till spaghetti med ost, såååå gott. Nu är det en vecka kvar av året och imorn blir det att köpa dator och sen fira jul igen men tyvärr utan julklappar, på måndag så blir det julafton nummer tre fast utan julmat och med en julklapp till, tisdag blir det stan och köpa nån tröja till nyår sen ska jag väl nörda framför nya datorn, umgås med kompisar och förhoppningsvis bio också, och tagga nyår!!

Kommentera

Publiceras ej