förnuftig peng

0kommentarer

Äntligen fredag, skööönt fast jag är dödstrött. Tränade igår med Sandra så sprang ungefär 8 km tror jag, vet inte riktigt om jag räknade rätt men nåt sånt iallafall. Idag va det simning på idrotten så det blev ännu mera träning. Simmade med klassen innan mig så fick sluta tidigare än vanligt. Vi simmade ryggsim sen trampade vi vatten (?!) i 12 min och det var något av det...jag vet inte..konstigaste/jobbigaste/tråkigaste man kan göra. Men jag Martina fuskade lite när Jimmy tittade bort för att försvara oss så måste jag säga att det var jobbigare för oss än alla andra för vi hade helt hemska skrattanfall (iallafall jag), vet ni hur svårt det är att hålla sig ovan vattenytan när man skrattar så mycket???? Jaja, hade lite fredagsmys när jag kom hem med mitt namnsdags godis jag fick idag. Ikväll ska jag hem till Sofia och vi ska käka pizza sen får vi se vad som händer. Ska duscha nu iallafall för jag råkade somna ett tag så har inte duschat sen simningen....

Kommentera

Publiceras ej