en vecka kvar

0kommentarer

Ska snart dra in till västerås och dansa så om de här inlägget slutar plötsligt så bli inte förvånade. Igår gick jag med Tessi och Martina till gårn och dom bjöd på pepparkakor och bullar, de är alltid så trevligt där. Satt och små kollade på svenska hjältar och varje gång jag sneglade dit så blev jag tårögd. Pratade med Elin, Lina och Bella också och vi började prata om att vi tjejer berättar allt för varann och hur vi tänker på allt. Höll på att dö av skratt om och om igen, fiiifaan vad roligt det va. Melinda, Ida, Fiia och Denise kom också förbi en stund. Vi gjorde inte mycket annat än att prata men tiden gick så fort. När vi skulle hem stod vi och pratade med Erik och Malcolm och dom va roliga som vanligt, saknar dom grabbarna. Ska byta om nu sen åka, är tyvärr inte så taggad, tänk om jag gör helt fel (pepparpeppar). Ska ligga hemma resten av dagen sen tror jag för vaknade med värsta förkylningen (jävla martina). Mamma och pappa köpte massor med godis till julN så tänkte äta lite av de, dom hade bland annat köpt after eight vilket jag bara äter runt jul (oklart varför) de är så sjukt gott. Hittade lite julklappar imorse (AV MISSTAG) de va en som man såg precis vad de va men de stog inget namn, ååhh!! Får väl helt enkelt vänta, en vecka kvar nu!

Kommentera

Publiceras ej