and I'm free fallin'

0kommentarer

Kan inte fatta att Moa åkte ur idol, ojojoj. Men betyder bara att hon för göra sin egen musik nu och inte idol grejer. Dagen idag har varit bättre än vanligt, oklart varför. Simmade 1550 m bröstsim idag och jag är så glad för det, skönt med simning några fredagar nu då, skön träning. Kvällen spenderades på gårn med Tessi, Fiia och Melinda. Dom bjöd oss på pepparkakor och julmust så det blev super mysigt i något som måste vara sveriges skönaste soffor!!!!!!!!!!! Gled runt lite sen blev det bara jag och Tessan kvar, vi var så himla trötta. Gick en promenad med Sead för att piggna till sen drog alla hem. Sitter nu här och känner mig nog piggare än vad jag är egentligen. Bytte ut lite bilder på min vägg också, fick hem massor med bilder idag. Lyssnar på min lugna spellista och hoppas att jag ska känna mig trött. Imorgon ska jag till stan med mina föräldrar och äta något gott, det är typ allt vi ska göra. Vi är så söta min familj, idag stog vi och lagade mat alla tre tillsammans♥ Slutar nog med att jag köper nånting, oh oh. Fick reda på att vi ska köpa en dator till mig efter jul, en alldeles egen, my wish is comming trueee. Då kan jag önska mig en massa annat kul av släkten, funderar på presentkort från såna affärer man tycker är lite för dyrt att handla i, och en onepiece kanske (att ha hemma, jag lovar). Hihi, ska kolla runt lite nu och börja skriva på min önskelista!!

wonderful

Kommentera

Publiceras ej