länge leve längesen

0kommentarer

Ojojoj, har inte skrivit här på en vecka. Idag har jag varit dusktig! Vid tio så ringde Tessi helt random så åkte med henne och Felicia till spåret och gick/sprang femman på mindre än en timma. Sen drog jag hem och duschade städade och vattnade blommorna sen åt jag lite. Mötte sen Sandra, Felicia och Tessi vid skantzö där vi träffa Martina och Fanny också. Hängde där i några timmar sen cyklade jag hem. Somnade ute i typ en timma,hehe, som tur va så kom skuggan och räddade mig, men brände ändå min näsa. Sen kom Jimmy och Julia hit och dom åt med oss, jag åt som en riktigt MAN enligt mamma. Sen drog jag ut och träffade Linn, Martina, Fanny, Sandra och Fiia men drog redan vid nio. Nu blir det lite grey's sen ska jag sova, ska åka och bada halv elva imorn.

Kommentera

Publiceras ej