jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

0kommentarer

Sitter och myser i världens bästa tröja och lyssnar på lite schvensk music. Måste bara klaga över två rätt vardagliga problem (no biggie) jag har ont i magen och jag inser nu att de va jävligt dumt att prova att vara ''nyttig'', inte värt det helt enkelt. Och så problem nr 2, det regnar och det har regnat sen kl 3 alltså i 9 timmar och de verkar inte sluta, de har regnat konstant.

Idag har jag varit inne i stan och ätit god mat och bokat en resa till New York och det är allt jag vill prata om! Vill tänka på alla saker vi ska göra, se frihetsgudinnan, gå på mcGee's pub, se times square, åka upp i empire state bilding, gå i soho, äta i china town och litlle italy, shoppa shoppa shoppa, se på alla gula taxi bilar, dricka starbucks kaffe, se manhattans skyline, gå i central park, se madison square garden, gå bland alla höga hus, gå på upper east side, se alla konstiga människor och bara vara där!! Tillbaka till verkligheten...ska ta något onyttigt att äta (så magen kanske blir bättre) och kolla bland lite bloggar.

Kommentera

Publiceras ej