had a dream, I was king, I woke up, STILL KING

0kommentarer

Gick ut och va med Felicia, Sandra och Fiia. Vi låg och stekte på bryggan och hade de superduper stekigt. Efter en stund gick vi till maistro och jag åt pizza som jag har varit så sugen på och de va så himla gott asså jag dör de va så gott de va precis vad jag behövde de va allt jag hade förväntat mig och åhhhhh!!!! Sen chillade vi vidare och vi fick sällskap av Tessi en stund innan hon åkte igen. Jag och Fiia va as töntiga och försökt hålla balansen på en grej och sjönga samtidigt men det slutade med att vi pratade om albino ungar istället. Vi gick till samhället och Felicia och Sandra ville till båtbryggan men vi va för lata. Vi träffade Lina och Elin sen kom Ludde och sen kom Ida och Wille och Denise så då blev vi kvar en liten stund. Cyklade hem med ida och har suttit vid fb sen jag kom hem, ojdå, dags att skaffa liv.

Kommentera

Publiceras ej