.

0kommentarer

Nu är det sista veckan på sommarlovet och det är så jävla tråkigt, men det gör inte så mycket eftersom resten av sommarlovet har varit awesome. Igår så gick jag ut med Sandra en stund men jag stannade hemma på kvällen. Fick mina kläder från hm också så de gjorde min dag något bättre. Fick skicka tillbaka två tröjor som va för stora. Kollade på tv och sen när jag skulle gå och lägga mig ligger de något mörkt på golvet och den börja hoppa, de va en jävla groda! Jag typ sprang och hämtade en burk och la över grodan alldeles själv fast pappa fick ta ut den sen. Har sjukt ont i huvudet så vill bara sova hela dagarna tills det går över. Får se om jag orkar gå ut idag. Jag vill nästan att skolan ska börja så de här sommarlovet är slut nångång för de är så tråkigt så de finns inte. Men de är ju bara några dagar kvar tills vi ska börja nian. Sista året på sveriges sämsta skola, hehehe, sen får man hoppas att man hamnar på något bättre ställe. Jag skulle helst av allt börja på gymnasiet nu och börja om från början, men det är bara ett litet år kvar.

Kommentera

Publiceras ej