satan i gatan

0kommentarer

Tisdag: Vaknade av klockan och var något pigg även om den ringde 30 minuter för tidigt. Gick till skolan och hade franska med sveriges drygaste men roligaste grupp. Hade sen svenska och började med ön i grupp, är väll nöjd med gruppen eftersom det kunde varit så mycket värre. På so började vi söka jobb att skriva om och de ska nästan bli roligt att sitta hemma med lite skolarbete, haha. Efter det va de lunch och vi åt korvstråganoff (jag an inte stava maträtter). Gled runt i skolan sen va de väll dags för tråk matte. Klagade som vanligt men det gick faktiskt bra. Hade vikarie på no lektionen så vi fick sluta tidigare. Jag, Sandra, Moa och Martina skulle äta kina mat efter skolan men vi va rätt osäkra och när vi såg va de kosta blev vi nog lite snåla. Vi satsa på säkert och gick till Metopolen och åt sjukt god kycklingrulla. Träffade Tessi, Felicia och Ida ut också så vi va med dom. Vi mätte våra fina gravida magar, de är typ normalt och ha stor mage, alla har ju de när dom sitter, eller? Ida hade ju köpte värsta ostbollarna sen kom Wille ut med jordgubbar och är de inte lite coolt att det nyttigaste ör godast? Jordgubbar är ju det godaste som finns. Åkte hem och gjorde en smoothie och kollade på tv tills jag somnade.

Onsdag: Började vid 9 men franska igen och vi skrattar alltid mycket. Hade engelska och jag blev klar med the book about me. Den va nästan lite tjock och det kändes så jävla bra att lämna in den. Sen åkte jag hem eftersom jag skulle ha 3 timmars håltimma. Då va mamma hemma så då köpte vi kina mat, de va inte helt fel. Hade sen no och vi hade en obegriplig genomgång av magnetism. Läste betygkriterier och jag ska fixa ett vg, de känns inte som att jag kommer klara det nu, MEN JAG SKA LYCKAS. Jag ska, jag ska, jag ska. Efter skolan spelade jag spel med Moe och Martn. Sen gick vi till konfan (nae) och hade de bra. Vi fick godis, hihi. Sen vidare till Västerås för att dras runt på golvet, kul kul. Kom hem och åt så sjukt god mat, fiskpinnar, mos och en massa citron, mmmuuummmss. Sitter och njuter av Veronica Maggios nya låtar, kärlek till dom. Shit, nu börjar klockan bli mycket, jag som brukar kunna somna vid 10 redan. Ska sova nu så jag kan få vakna och äta min goda frukost.

Kommentera

Publiceras ej