time for a change

0kommentarer

AAAHHH, vad skönt de va ute idag. Gick  till en brygga där alla va där satt vi och prata och skratta och bara njöööt. Tog oss till ica och trollebo sen åkte jag hem och åt som alla andra. Sen lämnade jag min stackars sjuka mamma för att möta upp Sandra, Felicia och Tessi så va med dom och sen kom Lina, Bella och Elin också. Vi satt på samhället sen kom resten också. Vi satt och pratade om massor med saker och vi skrattade så jag fick ont i halsen, helt sjukt mycket skrattade vi!!!! Sen kom det massa boys sådär random. Elias gjorde världens jävla fail men cykeln men han stog upp på en sekund, snacka om stil. Vi umgicks med varann men efter ett tag kände jag att kylan tog över så då blev det att ta sig hemmåt till mina chips. Nu sitter jag här och är riktigt arg på massor med saker, bra att jag har mina fina stunder om dagarna. Känner att jag borde ta en dag hemma och vila och inte bry mig men jag gör ju bara massa planer hela tiden, men hur kan man säga nej till en dag i stockholm? eller bio? eller tjejkväll med tjejerna? Det går bara inte. Så ska spotify fucka upp sig och kantzowska lägga ner, snacka om gröten på moset.

Kommentera

Publiceras ej