This is my song to you all

0kommentarer

Efter två hamburgare, lite tårta och 8 The hills avsnitt är jag på gång. Jag är redo att...gå ut och inte göra så mycket! Haha, ska dra snart och träffa Felicia och Sandra och hörde jag Melinda? Vet inte vad vi hittar på men jag ska iallafall köpa mig energi dricka. Min lampa gick nyss sönder så sitter här i mörkret och lyssnar på musik. Imorgon börjar allvaret och då är de dags att börja jobba. Orkar antagligen inte gå upp vid 5 på morgonen istället tar jag nog 9 bussen. Tror jag ska vara där i 2-3 timmar sen får jag nog åka hem igen. Ska ta mig ut i mina nya skor, köpte ett till par i skor och båda i storlek 38! Har köpt 40 en gång men nu tror jag mina fötter börjar krympa, tackar för det. Men nu måste jag verkligen kissa (sorry).

nu byter jag

Kommentera

Publiceras ej