the fields are green and the sky so blue

0kommentarer

Vilken händelserik fredag, eller vad säger ni? Har tyvärr inga bilder eftersom min dator vill inte sammarbeta med min ''nya'' mobil, ska köpa en ny jävla dator. Gick ut och mötte Fiia, Fanny, Sandra och Martina som skulle äta på metropolen. Martina gillade inte sin hamburgare så jag fick den gratis medans hon fick en ny, naaajjjss. Gled runt lite och träffade Melinda, Moa, Tessi och Felicia också. Framåt kvällen börja de komma lite folk till samhället. Hade de riktigt trevligt och hade riktigt roligt faktiskt. De va lite konstigt folk ute så vi gick runt lite så alla kom hem sen åkte jag hem med Fiia. Imorgon kommer det bli en härlig kväll om allt går som planerat. Ska möta folket vid fem kanske sen ska vi hem till Martina och grilla. Sen blir det vidare ut och se vad kvällen har att erbjuda. Sitter och lyssnar på So you do. Ska sätta på lite sofijah låtar, de va så himla längesen. Skaffade spotify unlimited så nu slipper jag reklamen också, synd bara att spotify inte har gamla mes låtar, to bad for me.

Kommentera

Publiceras ej