some people want it all

0kommentarer

Asså det är molnigt ute, jag som trodde det skulle bli sol ju. Idag gick jag till skola och hade slöjd och jag fick reda på att jag har vg- i trä slöjd, trodde inte ens att jag var godkänd. Hade matte och jobbade rätt bra, gjorde en jätte smart sak. Vi gjorde ekvationer sen innan vi räknade ut den han ba gissa lite, jag och jonte va dom enda som gissade rätt. Sen va de mat, de va gott förutom köttet. Sen skulle vii ha ämnesfördjupning där alla hade 849 saker att göra men vi fick bara jobba i 20 minuter men jag hann ändå. FAN NU KOM JAG PÅ ATT GLÖMDE LÄMNA IN NO HÄFTET FAAAAAAAAAAAN!!! Gud vad arg jag bliiiiiiiiir!!!! Jaja, efter de hade vi chill bild sen gick jag hem och satte mig framför en film med lite godis. Ikväll ska jag ut fast det är kallt, inte åker vinterjackan på för de? Ska äta pirre med Moa och Martina tror jag, men innan det måste jag få tag i Martina.

Kommentera

Publiceras ej