släpp inte taget, ge aldrig upp

0kommentarer

Ännu en dag med fint väder, älskar det. Idag när jag vaknade trodde jag att jag skulle avlida för jag var så sjuk och allergisk. Mamma köpte tiding och frukost till mig för att hon tyckte synd om mig. Dagens planer va att hålla mig inne och bli pigg. Jennie och Julia kom och åt kinamat med oss och de va ungefär då jag insåg att jag aldrig skulle kunna hålla mig inne en hel dag. När hela 3 stycken hörde av sig va det något slags tecken så jag bytte om och drog ut i solen. Mötte Martina och vi stekte i ungefär samma kläder ner mot ica där vi träffa Ida, Tessi, Lina, Sara och Fanny också så vi låg och solade. Åt pizza sen spenderade vi några timmar till i solen, Felicia kom också. Sen åkte jag hem och åt riktig god mat och nu är jag helt plötsligt själv hemma. Ska läsa lite i min tidning sen ska jag kolla på desperate housewifes och sen en film och massa godis, cola och chips. Imorgon ska jag åka till stockholm och handla lite kläder, har inte riktigt förberett mig på att åka dit, när ska jag gå upp och vad ska jag ha på mig? hmm, hoppas jag hittar ett par svarta jeans!

Kommentera

Publiceras ej