Put your hands in the air and say yeah yeah yeah!

0kommentarer

MIIIN FÖÖÖDEEELSEEEDAAG OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!
Har haft en bra dag före min födelsedag faktiskt! Mötte Sandra, Felicia och Sead vi satt och körde lite roliga lekar faktiskt, hehe. Gick till ica en sväng och köpte lite godis innan vi gick och mötta Melinda och Fiia. Vi gjorde några roliga videosar och så, hehe. Sen gick dom och så. Vi satt ett tag och tog det lugnt sen gick vi till dagiset vid Sandra och träffa Rizgar. Sen skaffa vi en kortlek och sen satt vi där och spela kort. Alla typ fuska emot mig men jag vann ändå, haha, känn på den. Sen fuska alla men va tvungen att sätta stopp för de för dom sparka så hårt på mina ben. Skratta gjorde vi iallafall. Det va jätte trevligt och så jävla chill så det finns inte! Första gången i år jag va ute en hel kväll, och jag frös inte! Sen satt alla kvar 10 extra minuter sen sa alla grattis till mig, hihi. Sen gick jag hem med Sead och nu sitter jag här och ska snart sova så min födelsedag kan börja på riktigt. Först ska jag svara på lite fb grattis, blir faktiskt jävligt glad av dom också!
jag för exakt två år sen, eller ett kanske?

Kommentera

Publiceras ej