pick your next move

0kommentarer

Har jag tråkigt igen? Ja. Det är inte alltid kul att vara hemma nästan hela dagarna, fast hellre det än skolan just nu. Har varit hemma sen 11 kanske. Va skönt att göra ingenting men jag somnade ju en stund på dagen så nu är jag pigg och slut på saker att göra. Skulle gått ut när jag hade chansen, nu känns de onödigt. Är ju sjuk, trodde jag, men är ju allergisk, det kliar i ögonen (det är värst) och jag nyser hela tiden. Får väll gå med solglasögon hela våren tills det där försvinner. Hmm, har ju inge solglasögon, får åka in till stan imorn och köpa ett par, och ett par hörlurar! Jaja, vad gör man nu då när ingen har något bra förslag, har ju förfan tillochmed pluggat. Äter väll upp alla jordgubbar och kollar på film eller gossip girl, det lät bra.

Kommentera

Publiceras ej