Never say never

0kommentarer

Nu sitter jag här igen, hehe. Hela släkten kom hit för att fira mig. Fast ett syskon och några kusiner fattades, men jag fattar, dom har ett liv, precis som jag har när dom fyller år, haha. Jag fick massa bra presenter och eftersom pappa är sjuk kan inte jag praoa så istället ska jag till stan med mamma och bränna pengar. Ska köpa mig ett par converse fyfan! Vi fika massor men jag är hungrig på mat. Dom andra ska till Johanna ikväll för hon fyllde i fredags men jag vet inte om jag orkar. Men ska nog gå får Robin hade räknat med att jag skulle komma dit så han stressa inte till oss en stund utan antog att jag skulle dit så man får väll offra sig. Ska visa mina presenter för min stackars sjuka pappa sen ska jag ta lite mat, är så hungrig.

Kommentera

Publiceras ej