Lost in the dark

0kommentarer

AAHHH va skönt de är och duscha. Igår efter skolan så åkte jag med pappa hem sen åkte han ifrån mig när vi väl kom hem. Jag fick sitta och äta jordgubbar med Julia och mamma istället. Skulle sätta på en film men då smsade Sandra så efter ett tag gick jag ut och träffade henne. Vi gick till ica och mötte Tessi  och Martina och då gick vi till gårn för vi hade inget att göra. Vi satt där och pratade sen kom det några då spelade vi kort och fyfan vad jag skratta ibland, fast Sead fuskade hela tiden. Sen skulle vi ta kvällen till nästa nivå, eller göra ett försök. Vi gick till Martinas mamma ett tag. Fast vi gick ner och satt i en blå sak för det va varmt, orkar inte förklara vad det är. Vi satt iallafall där och de va hur tattigt som helst och alla som gick förbi kollade men kul va det. Sen kom det lite folk så då gick vi upp till Martina. Vi va kanske där en halvtimma sen skulle vi gå för kvällen ledde ingenstans. Martina skulle ändå hem fast när vi hade dragit skulle hon hem för än om typ 2 timmar så de va ju tur. Vi gick till gårn och hade det hur chill som helst och Martina och Tessi visade hur dåliga dom va på billjard. Vid elva åkte jag och Sandra hem. Kom hem, åt pizza, kolla film och somna.

Imorse vaknade jag 9587493 gånger av att Julia lät med kunde somna om alla gånger så fick iallafall sova till 10. Har ätit pizza igen, hehe. Vet inte vad jag ska göra idag riktigt, men jag vet att jag är sugen på cola, tur att vi har det hemmaaaaaa.
är så arg för min dator vill inte lägga upp bilder från min mobil så den här får duga, eller????

Kommentera

Publiceras ej