jag har gått för långt men kan inte sluta gå

1kommentarer

Lyssnar på Daniel Adams-Ray, så jävla klockren musik alltså! Ska inte ens gå in på hur dåligt jag mår just nu. Jag mötte upp Felicia idag och vi åkte till ica och satte oss på en bänk och stekte, Ludde bjöd på glass. Sen skulle vi till båtbryggan men eftersom massa andra skulle det och de va långt hittade vi vårat egna place. Vi la oss på skönaste saken sen skulle vi in på lidl och köpa chips då tog tjejerna som satt på bänken bredvid våran plats! Helt sjukt, dom hörde ju att vi bara skulle in och min cykel stog där och allt! Fast deras f.d plats var faktiskt helt ok. Sen åkte jag hem och grilla med lite folk som va här, så va hemma i några timmar. Drog ut och mötte Felicia och Tessi och pratade och skrattade me mådde inge bra så åkte hem. Jusste, precis innan jag drog kom där killarna igen och kom med samma fråga: Finns det inge att göra i Hallstahammar? NEJ!!! Men vafan, klart man älskar det ändå.

söt bild på tessi och felicia AAAWWWW

1 kommentarer

fliz

24 Apr 2011 01:38

haha du skulle se sen då hade vi massor att göra ;);)

Kommentera

Publiceras ej