I want to know your name

0kommentarer

Soft dag för att vara måndag. Åkte till stan med mamma och skulle fixa och kolla lite. Fixade min klocka så den passar och jag älskar den verkligen. Sen gick jag och köpte mig ett par svarta converse, jag gillar att sticka ut! jaja, skulle gå till spicey och äta men fullt med folk nästan så gick över gatan till gränden och åt massa god mat där istället. Sen gick vi förbi hm och då hitta jag en tröja som jag älskar och en liten klänning. Jusste köpte ett till par skor, hehe, ett par ballerina, dom va så billiga att jag bara va tvungen att köpa dom. Sen åkte vi till ica och köpte lite fika och åkte till moster, Jennie och Julia. Va där sen när vi kom hem bestämde jag mig för att gå ut och springa så gjorde det. Har bara suttit vid tvn annars och nu är jag hungrig fast vi åt för 2 timmar sen. Jag vet att vi har massa fika hemma, eller orkar man göra en macka?

Kommentera

Publiceras ej