i don't want to know

0kommentarer

Jag är sjuk, är de kul? nää. Har varit hemma har mest legat i solen. JAG HAR FÅTT RAND, dock en shortsrand, inte så syggt tyvärr. Har ätit tacos och pizza idag, kan de bli godare? Imorgon börjar verkligheten igen, usch blää baajjs. Vill ju att de här påsklovet ska vara några veckor till. Konstigt att gå till skolan, tur att första veckan bara är 4 dagar. Hoppas det är fint väder iallafall, det sorgligaste är att jag inte längre kan gömma mina röda ögon bakom solglasögorna om dagarna längre, damn. Menmen, har iallafall saker att se fram emot. Valborg typ och konfirmationen och sen är de ju sommarlov. Det har nästan känts som sommarlov de här senaste dagarna. Jag kan säga att det är har utan tvekan varit det bästa påsklovet i hela mitt liv. Allt tack vare er♥

 
Världens bästa människor♥♥

Kommentera

Publiceras ej