får jag låna din luer? Varför är du så suer?

0kommentarer

Aaahhh, hhääärrrrllliiiggg kkkvvväääälll.
Vaknade idag och trodde jag skulle dö, som vanligt. Åt mat sen satt jag mig på altan och somnade där, bra de. Vaknade och kände mig skit stressad så fixa mig snabbt sen mötte jag Felicia, Tessi och Martina. Vi köpte glass och stekte och så, då kom Fanny också och va med oss. Vi gick till dagiset en stund men nånting saknades. Vi gick till ica och köpte på oss gooooda grejer sen tog vi  med oss Fiia, Melinda och Sandra också. Vi satt faktiskt där några timmar tror jag, Ida och Jennifer kom också. De va ju asnice och sitta där. Sen åkte jag, Fanny, Jennifer, Martina, Fiia och Ida till herrgårn eller vad de hette. Där va det massa som grillade så vi va där ett tag men sen åkte vi till Tessi och Felicia. Ännu en gång kom dom där killarna. Satt ute ett tag sen drog alla hem typ. Har just nu SKIT ONT I MAGEN. Vill inte lägga mig för då börjar ännu en helvetes natt.

Kommentera

Publiceras ej